Termeni și Condiții
Plată
Plasarea comenzii dvs. pe acest site web este simplă și sigură. Oferim plăți sigure procesate prin E-Commerce. În prezent, metodele de plată acceptate sunt prin carduri de credit Visa și Mastercard. Pentru o mai mare protecție a siguranței personale, nu vor fi stocate informații referitoare la cardul de credit utilizat, prin urmare, pentru fiecare nouă comandă plasată pe site, vi se va cere să introduceți informații de plată. Orice rambursări datorate vor fi rambursate prin transfer bancar în contul curent al cumpărătorului.
Facem tot posibilul să ne actualizăm site-ul web și să ne asigurăm că toate informațiile referitoare la produsele noastre sunt corecte. Cu toate acestea, pot exista erori sau nealinieri pe care încercăm să le depistăm și să le corectăm zilnic. Dacă se detectează un preț incorect la un produs cumpărat de pe site, compania va contacta clientul cât mai curând posibil, informându-l cu privire la prețul corect. Va fi dreptul clientului să decidă dacă va continua achiziția la prețul corect. În cazul în care compania nu poate ajunge la client pentru a-l informa despre diferența de preț, acesta își poate exercita dreptul de a nu accepta achiziția.
Politica de returnare
Toate achizițiile efectuate pe acest site web pot fi returnate în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării comenzii către client.
Vom rambursa sau credita valoarea articolului și toate taxele percepute în termen de 14 zile lucrătoare de la primire. Taxele de expediere și ambalarea cadourilor nu sunt rambursabile, cu toate acestea, dacă returnarea este rezultatul greșelii noastre, vom rambursa desigur și transportul și / sau ambalarea cadourilor.
Înlocuirea produselor defecte este întotdeauna garantată, cu excepția cazurilor în care nu este prevăzută de garanție. Înlocuirea va avea loc în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului defect, maxim 30 de zile în cazul în care produsul nu se află pe stoc.
Garanția noastră
Garanția X Jewellery poate fi utilizată în țara în care a fost achiziționată și expediată comanda, prin urmare distribuitorul garantează numai articolele achiziționate prin intermediul acestui site web și expediate pe teritoriul României. În orice caz, va reveni biroului de returnare să evalueze defectul și să evalueze înlocuirea sau rambursarea acestuia. Operațiunile de înlocuire sunt efectuate gratuit. Vă rugăm să ne ajutați indicând motivul returnării sau înlocuirii în email.
Cum se returnează o comandă
Cu următoarea procedură este posibil să înlocuiți doar achizițiile făcute prin intermediul site-ului X Jewellery România.
Solicitați returnarea la adresa sales@xjewellery.ro, specificând dacă este vorba despre o returnare datorată unui defect sau a unui drept de retragere. Comunicați numărul de factură cu care ați primit comanda, astfel încât să vă găsiți cu ușurință toate datele. Împachetați comanda într-un plic / pachet de protecție. Curierul îl vom trimite noi la adresa comunicată de dvs.
În cazul în care optați pentru altă modalitate de transport, este recomandat să asigurați expedierea pentru o primire sigură a returnării. Costurile de transport sunt suportate de client.
Trimiteți coletul la:
World of Beads Srl
Str. Lt. Aurel Botea nr. 3, bl. B5C, sc. B, ap. 35
Sector 3, București, cod postal 031412
Confidențialitate
Citiți aici politica de confidențialitate și cookie-uri
Politica de Prețuri
Toate prețurile de pe xjewellery.ro pot fi modificate fără notificare prealabilă. Facem toate eforturile pentru a vă oferi cele mai exacte informații de pe site-ul nostru, dar ocazional, unul sau mai multe produse pot avea un preț greșit. Dacă acest lucru se întâmplă fie printr-o eroare tipografică, tehnică sau fotografică, World of Beads SRL are dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsul listat la prețul incorect. Când observăm discrepanțe, veți fi contactat.
Vă rugăm să contactați serviciul clienți dacă aveți întrebări cu privire la comanda dvs.: sales@xjewellery.ro
Reclamații
În calitate de consumator, vă puteți plânge de produsele cumpărate de la noi prin intermediul portalului online ANPC. Când trimiteți o reclamație, vă rugăm să specificați adresa noastră de e-mail: info@xjewellery.com