FAQ

FAQ

 

Î. CUM ALEG MĂRIMEA BRĂȚĂRII?

R: Poate fi dificil să îți dai seama de ce dimensiune ai nevoie. Prin urmare, am realizat un ghid de mărimi pentru a ne asigura că obții dimensiunea care ți se potrivește. Îți recomandăm să iei în considerare modul în care îți place să porți bijuteriile – puțin mai larg sau puțin mai strâns? Poți vedea ghidul nostru de mărimi aici.

Î. CÂT DUREAZĂ TRANSPORTUL?

R: Toate comenzile sunt procesate în 24 de ore lucrătoare și expediate în 1-2 zile lucrătoare.
Comenzile vor pleca spre tine în termen de 1-2 zile lucrătoare (pot fi până la 4 zile lucrătoare în perioadele de vacanță extrem de aglomerate). Comanda ta va fi ambalată cu atenție în materiale de protecție și vei primi o notificare de expediere prin e-mail când pachetul tău este pe drum.

Î: OFERIȚI TRANSPORT GRATUIT?

R: Da! Oferim transport gratuit la toate comenzile de peste 300 RON

Î: CUM SE RETURNEAZĂ COMANDA?

R: Toate achizițiile pot fi returnate pentru schimb sau rambursare în termen de 30 de zile de la livrare. Pentru a citi mai multe, vizitează secțiunea noastră de schimb și returnare aici.

Î: OFERIȚI RAMBURSĂRI?

R: Da, da! Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de returnare.

Î: X JEWELLERY OFERĂ O GARANȚIE DE CALITATE PENTRU TOATE PRODUSELE VÂNDUTE?

R: Scopul nostru este să oferim cea mai bună experiență tuturor clienților noștri. Dacă primești un articol deteriorat sau necorespunzător, te rugăm să trimiți un e-mail la sales@xjewellery.ro pentru asistență și cu siguranță vom primi această sesizare în cel mai scurt timp posibil.

Nu ai găsit răspunsurile la întrebările tale?

Ne poți trimite un e-mail la sales@xjewellery.ro

Nu uita să ne apreciezi pe Facebook și să ne urmărești pe Instagram! 🙂